Recull el teu carnet UPC

• Si ets estudiant de:

- EEBE. Escola d'Enginyeria de Barcelona Est
    - EPSEB. Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona
    - ESEIAAT. Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa
    - ETSAB. Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona
    - ETSECCPB. Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona
    - ETSEIB. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona
    - ETSETB. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona
    - FIB. Facultat d'Informàtica de Barcelona
    - FME. Facultat de Matemàtiques i Estadística
    - FOOT. Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa
    - CITM. Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia

El mateix dia de la matrícula podràs recollir el teu carnet universitari, que t'acredita com a estudiant de la Universitat i et permet l'accés a diferents serveis: biblioteques, laboratoris, instal·lacions esportives, edificis... Perquè puguem generar aquest carnet, és imprescindible que, una vegada matriculat, passis pel punt de captura de fotos del teu centre. Allà validaran la foto que has informat a e-secretaria o et faran una nova. Seguidament t'indicaran on pots recollir el teu carnet. En cas que no pugis recollir-lo, el rebràs al teu domicili en un termini aproximat de 10 dies.

Aquesta fotografia s'incorpora a la base de dades de la Universitat i s'utilitzarà en els diferents sistemes d'informació de la UPC.

Com a nou estudiant rebràs també la carpeta UPC.

• Si ets estudiant de:

- EETAC. Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels
    - EPSEM. Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa
    - EPSEVG. Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú
    - ESAB. Escola Superior d'Agricultura de Barcelona
    - ETSAV. Escola Tècnica Superior d'Arquitectura del Vallès
    - FNB. Facultat de Nàutica de Barcelona

Per a poder generar el teu carnet és imprescindible una foto teva. T'aconsellem que la pugis al sistema en el moment del registre. Si no ho has fet, te la podrem fer en el punt de captura de fotos. Aquesta fotografia s'incorporarà a la base de dades de la Universitat i s'utilitzarà en els diferents sistemes d'informació de la UPC.

En un termini aproximat de 10 dies, t'enviarem el teu carnet UPC que t'acredita com a estudiant de la Universitat i et dóna accés a diferents serveis: biblioteques, laboratoris, instal·lacions esportives, edificis ...

Rebràs el teu carnet UPC a l'adreça que hagis indicat en el registre de la matrícula.

Com a nou estudiant rebràs també la carpeta UPC.