Grau en Economia-Estadística (doble titulació interuniversitària UB-UPC)

Amb aquests estudis, coordinats per la Universitat de Barcelona (UB) i amb la participació de la UPC, cursaràs una doble formació en estadística i economia que et permetrà obtenir, en finalitzar els estudis, tots dos títols de grau. Així, a la formació científica proporcionada pel grau en Economia —que et permetrà comprendre els aspectes fonamentals de l'economia (tant teòrics com aplicats) i aplicar les tècniques d'anàlisi d’aquesta disciplina—, s’hi afegiran les capacitats pròpies per a la recollida i anàlisi de la informació dels professionals de l’estadística. La formació adquirida en aquest doble grau et permetrà adaptar-te ràpidament als canvis que es produeixen en el món econòmic i social, identificar els problemes i oferir solucions basades en mètodes avançats d’anàlisi de la informació per a la presa òptima de decisions. Aquests estudis s’imparteixen conjuntament amb la Universitat de Barcelona (UB), i això enriqueix la formació, gràcies a la unió de l’expertesa del professorat de totes dues universitats en els àmbits de l’enginyeria i la tecnologia, l’economia, les ciències socials i les ciències de la salut.

Mostra el text complet
Amaga el text complet
5 anys i mig
Tipus de docència
Nota de tall del curs 2018-2019
Horaris/torns
Matí i tarda
Preus i beques
Preu aproximat per curs, 2.280 €. Consulta el percentatge de minoració en funció de la renda (beques i modalitats de pagament).
Places nou ingrés
Nota de tall del curs 2018-2019
9,876. Notes de tall
Ponderacions PAU
Taula de ponderacions de les matèries per a la fase específica
Com s'hi accedeix
Totes les vies d'accés, preinscripció i matrícula.
Convalidacions de CFGS
Legalització de documents
Documents expedits per estats no membres de la Unió Europea ni signataris de l’Acord sobre l’espai econòmic europeu han d'estar legalitzats per via diplomàtica o amb la postil·la corresponent.
  • Empreses del sector privat i administracions públiques.
  • Departaments analítics: anàlisi de costos, anàlisi de mercats exteriors, investigació de mercats, anàlisi financera i de riscos.
  • Àrees d’institucions que requereixen formació en estadística i coneixements econòmics: instituts oficials d’estadística, demografia i seguretat social, mercat de treball, departaments de salut pública i serveis sanitaris, entre d’altres.
Organització dels estudis

Els estudis tenen una durada de cinc anys i mig, organitzats en onze quadrimestres. Totes les assignatures del pla d'estudis són de 6 ECTS, llevat del treball de fi de grau que en té 18.

Calendari acadèmic
Calendari acadèmic dels estudis universitaris de la UPC
Normatives acadèmiques
Normativa acadèmica dels estudis de grau de la UPC
Acreditació i reconeixement d'idiomes
Els estudiants de grau han d'acreditar la competència en una 3a llengua per obtenir el títol de grau. Certifica el teu nivell d’idiomes.
Lloc d'impartició
Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME) Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME)

Versió per imprimir

Sol·licita informació